skog och natur

Hej, en sak jag gillar är att vara i skogen/naturen, jag vet inte varför men jag tycker bara om att vara där.
Sen är det ju bra att vara ute, för hälsan.
Okej, jag kan erkänna att jag har mest suttit inomhus nu på sommarlovet, men jag tycker ändån om att vara i skogen, jag mår bra att vara där.
Sen finns det ju alltid någon förklaring när man inte vill vara ute i naturen.
Fast såklart, man ska ju göra det som man tycker om, men sen är det inte bra att bara ha kul, någon gång ibland är det bra att ha lite tråkigt för att sen ha roligt igen.
Det var allt för mig, om ni har några funderingar/frågor så är det bara att kommentera det i kommentarsfältet eller så kan ni kika mig på freldiz.
Hejdå sålänge.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype